FANDOM

Mozas teñen a fama de traer moita alegría para os seus captores. Con todo, ao tratar con noivas, tes que seguir algunhas regras simples.

  1. Gin: Non traia a súa moza en contacto con gin. Isto fará que a súa personalidade para se multiplicar. Mentres isto é, en ocasións, unha cousa boa, escenarios máis probables envolven as bágoas e as recriminações amargas, celos e expulsión do seu domicilio. Realmente non paga a pena a aposta.
Galega do enlace roto

Súa moza

  1. Luz: Non expoña a súa noiva a brillante luz. O brillo de algo tan inocente como nun monitor de ordenador é susceptible de conducir unha moza fóra. Un coidado especial debe ser tomado cando se xoga Xogos de ordenador. Os efectos estroboscópicos brillantes, os seus agudos gritos de excitación e interese en algo que non é a súa moza só pode producir algo (e-aventurada, nirvana xogo ininterrompido, pero ningunha moza que idiota.
  1. Comida: non alimente a súa moza despois da medianoite. Isto pode causar a moza para converterse nunha muller. Mulleres son unha forma máis ampla, scalier da moza. Son xeralmente consideradas como unha cousa mala.
  1. Cheirando: Nunca, xamais, cheire a súa moza (por razóns obvias).

Modelo:Esbozo