FANDOM

Wiki

Desgalipesta é unha enciclopedia que non serve para porra ningunha, ademais de ser unha sociedade teen. foi fundada hai algúns anos por Renan Marcos Renan Jackson, pero só foi ao ar mes pasado, ela é a enciclopedia oficial da república das bananas dos Desgalipedistes , contén contido humorístico (o que é isto?) a Desgalipesta é un proxecto-wiki que é unha cuarta enciclopedia do humor creada no caso de que enjoe da Desgalipedia, da Feijoopédia e da Humorgalipedia[1], aquí ti comparte todo o bo! que vén da súa cabeza (en galego).

Sobre a Desgalipesta Editar

A Desgalipesta é unha merda chea de besteiras que non serven para porra ningunha, O caso é unha enciclopedia evanxélica, mais non fala nada de Evangelist, só o artigo Deus está relacionado, din que a desgalipesta é unha Desgalipedia para quen odia ateos, é coma se fose o programa do Bozo (unha completa palhaçada), a diferenza é que ten graza, En calquera caso, a desgalipesta serve para deixar calquera popular, porque tanto nerds canto populares curtem este tipo de cousas.

O servidor da Desgalipesta non existe, pertence ao servidor da Wikia.

Os meus Símbolos Editar

O símbolo da Desgalipesta é o símbolo bugado da Galipedia con os sinais de varias linguas substituídos pordebuxos divertido e estraños

Tamén hai os logotipos "Differents" que son os ligados a certos artigos.

Aos modelos, as citas, as imaxes e por suposto, o humor tamén son marcas comerciais de desgalipesta.

O que fai a Desgalipesta ser especial? Editar

A web ten gran partes de políticas de dereitos de usuario, cando na Desgalipedia posúe gran partes de políticas de deber de usuario, Usuario:Rhubella Marie tá de proba pois os seus 3 artigos creados aquí non foron borrados recentemente.

A web aínda mal comezou xa con 4 artigos preparados, distinto das súas versións noutras linguas (menos wikimerda e weirdpedia), hai 24 artigos sendo revisados ​​que logo, logo aparecerán aquí, e os xa existentes serán expandidos.

Notas Editar

  1. Este sitio web foi a quebra debido a falta de tempo do burócrata Lev Vaca e por ser enganado pola Rhubella Marie

Modelo:Esbozo